wtorek, 9 listopada 2010

Wtorek - moim dniem wolnym!!! Zawsze gdy mam wolny dzień lubię wylegiwać się w łóżku prawie do południa, ale nie dziś! Dziś zainspirowana innymi blogami postanowiłam odwiedzić pasmanterie i zakupić różne koronki, materiały. Zadowolona z zakupów, wróciłam do domu i okazało się, że zgubiłam klucze. Poszukiwania nic nie dały i trzeba wymienić zamki:( A tak pięknie się zapowiadał ten dzień!
By tego było mało cały dzień nie miałam wody! No , ale nie ma co narzekać prąd jest więc mogłam napisać bloga i uszyć woreczek oraz saszetki zapachowe według kursu Atenki.
Dzięki blogom i podziwianiu na nich pięknych prac postanowiłam nauczyć się szyć. Pierwsze co opanowałam to nauka obsługi maszyny (czyli co i gdzie się znajduje), drugie to szycie. Z tym drugim jest troszkę trudniej, gdyż ściegi nie zawsze wychodzą mi równe. Ale nie ma co się przejmować, jak to mówią "trening czyni mistrza":)
Jak już opanuję tą techniki to na pewno uszyje narzutkę do mojego nowego koszyczka.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz